073-7580484

ד"ר אלכסנדר אפשטיין

במצבי חירום ניתן לפנות לנייד: 054-4986073 זמינות 24/7

שירות חירום וטרינרי

כאשר מצב חירום רפואי פוגע בבעלי החיים האהובים שלנו, התערבות מהירה ויעילה היא חיונית כדי להציל אותם ולהבטיח את שלומם. בשנים האחרונות, בזכות טכנולוגיות חדישות, שירותי החירום לבעלי החיים הפכו יעילים וזמינים יותר. החל מבדיקת אולטרסאונד, והמשך בצילומי רנטגן ובדיקות דם – כל אלה מאפשרים לנו להציל יותר ויותר חיות ולסייע להם במצבים מסכני חיים.

תגובה מהירה למקרי חירום

הכלב או החתול שלנו, הם בני משפחה. אנחנו יודעים מתי הם מתנהגים בצורה שונה, וכשאנחנו מבחינים בסימנים מדאיגים חשוב לפנות לבדיקה ולטיפול. קשיי נשימה, התקפים או כאבים עזים הם סיבה טובה לפנות לטיפול חירום. שירות חירום הוא הכרחי גם כמובן כשהחיה נפצעת או קורסת באופן פתאומי.
כשם שאתם יודעים כיצד לפנות למד"א או למיון עבורכם ועבור בני משפחתכם בעת הצורך, כך חשוב שתדעו ותרשמו לעצמכם למי עליכם לפנות בעת מקרה חירום של הכלב, החתול או כל חיית מחמד אחרת שלכם. מרפאות חירום וטרינריות או בתי חולים לחיות זמינים עבורכם במצבים דחופים, אל תהססו לפנות לווטרינר שלכם, או לכל מוקד חירום אחר המיועד לבעלי חיים.
היערכו מראש למקרה חירום וודאו שתמיד יש לכם אמצעי בטיחותי להובלת החיה למתקן הווטרינרי. החזיקו כלוב או כל מנשא אחר המתאים לחיה שלכם, והקפידו להעבירה בבטיחות וללא תנודות קיצוניות – כדי למנוע נזק נוסף.

כלי אבחון בשירותי חירום

אולטרסאונד: הדמיית אולטרסאונד היא כלי רב ערך באבחון והערכת מצבים רפואיים שונים בבעלי חיים. זה מאפשר לווטרינרים לדמיין איברים פנימיים, לזהות חריגות, להעריך את זרימת הדם ולהנחות הליכים. אולטרסאונד שימושי במיוחד במצבי חירום הכוללים את הבטן, החזה או מערכת הלב וכלי הדם.

צילומי רנטגן: צילומי רנטגן מספקים תצוגה מפורטת של עצמות, מפרקים, איברים ורקמות רכות, ומסייעות באבחון של שברים, גופים זרים ומצבים אחרים. הדמיית רנטגן חיונית במצבי חירום הכוללים טראומה, מצוקה נשימתית או חשד לבליעה של חומרים מסוכנים.

בדיקות דם: בדיקות דם, כולל ספירת דם מלאה (CBC), לוחות כימיה בדם ופרופילי קרישה, חיוניות להערכת מצב הבריאות הכללי של בעלי חיים במצבי חירום. בדיקות אלו יכולות לספק מידע רב ערך על תפקוד איברים, יכולת קרישת דם ונוכחות של זיהומים או מצבים דלקתיים.

טיפול בכלב פומרניאן
כלב מחייך אחרי טיפול של ד''ר אלכס אפשטיין וטרינר בצפון
חיסון משושה - דר אלכסנדר אפשטיין

שירותי חירום מהירים ויעילים הינם חיוניים בהבטחת רווחתם והחלמתם של בעלי חיים המתמודדים עם מצבי חירום רפואיים. הבנה ברורה של הכלים והנהלים החיוניים המופעלים בטיפול וטרינרי חירום, כגון אולטרסאונד, צילומי רנטגן, בדיקות דם ותגובה מהירה למקרי חירום, מעצימה את הבעלים והמטפלים של חיות מחמד לקבל החלטות מושכלות ולבקש סיוע מתאים. על ידי זיהוי סימני חירום, גישה לטיפול וטרינרי חירום ומודעות לכלי אבחון והתערבויות, אנו יכולים לספק לבעלי החיים האהובים שלנו את הטיפול בזמן והיעיל להם הם זקוקים במצבים קריטיים.

מאמרים נוספים

כתבו לנו ונחזיר לכם תשובה בהקדם

דילוג לתוכן