073-7580484

ד"ר אלכסנדר אפשטיין

במצבי חירום ניתן לפנות לנייד: 054-4986073 זמינות 24/7

הטסת בעלי חיים

טיסה עם חיות מחמד הופכת לדבר מורכב, בפרט כאשר מדובר בנסיעות בינלאומיות. הבנת העלויות, התנאים ודרישות המשלוח היא חיונית כדי להבטיח את הבטיחות, הנוחות והרווחה של בני המשפחה ההולכים על ארבע. מה הם השיקולים המרכזיים בעת טיסה עם חיות מחמד? כמה זה יעלה לכם ואילו גורמים יש לקחת בחשבון בעת ​​משלוח חיות מחמד לחו"ל.

עלויות טיסה עם חיות מחמד

עמלות חברת תעופה: חברות התעופה גובות בדרך כלל עמלות עבור הובלת חיות מחמד בתא הנוסעים או בתא המטען. עמלות אלו משתנות בהתאם לחברת התעופה, גודל חיית המחמד והיעד. חשוב לחקור ולהשוות את העמלות של חברות תעופה שונות כדי למצוא את האפשרות המשתלמת ביותר.

הוצאות וטרינריות: לפני הנסיעה יש להקפיד על ביצוע בדיקות בריאותיות, חיסונים ומיקרו-צ'יפים כדי לעמוד בדרישות הנסיעות הבינלאומיות. הוצאות וטרינריות אלו צריכות להילקח בחשבון בעלות הכוללת של טיסה עם חיות מחמד.

אביזרי נסיעות: עלויות נוספות הן מרכישת אביזרי נסיעות כגון מנשאי חיות מחמד שאושרו על ידי חברת התעופה, מצעים, קערות מים ותגי זיהוי. השקעה במנשאים איכותיים, נוחים ומאובטחים חיונית לבטיחותם ולרווחתם של חיות המחמד שלכם במהלך הנסיעה.

תנאים לנסיעה עם חיות מחמד

למדינות רבות יש דרישות בריאותיות מסוימות כמו דרישה לחיסונים ספציפיים לחיות הנכנסות בשטחן. בטרם תצאו לדרך הקפידו לוודא כי החיה עומדת בכל התנאים הבריאותיים של המדינה אליה אתם צפויים להגיע. הסתייעו בווטרינר הבקיא בחוקים ובהנחיות של המדינות. בהתאם הוא יוודא כי אתם, והחיה, עומדים בדרישות. שימו לב, כי יש מדינות מחמירות יותר ופחות. במדינות מסוימות, למשל, ייתכן והחיה תידרש לעבור בדיקות דם מסוימות או תיעוד, כגון תעודת בריאות בינלאומית.
לחברות התעופה יש תקנות ספציפיות לגבי המנשאים המובילים את חיות מחמד הן לנסיעות בתא הנוסעים והן למטען. עליכם להכיר את ההנחיות של חברת התעופה כדי להבטיח שהמוביל עומד בדרישות הגודל, האוורור והבטיחות. מקום מתאים, אוורור מתאים ומצעים נוחים חיוניים לרווחת חיות המחמד שלכם במהלך המסע.
טמפרטורות קיצוניות בתא מטען או במהלך המעבר עלולות להוות סיכונים לחיות מחמד. חשוב לבחור תאריכי נסיעה ומסלולים הממזערים את החשיפה לתנאי מזג אוויר קיצוניים. לחלק מחברות התעופה יש גם הגבלות טמפרטורה בתקופות מסוימות של השנה, אז תכננו את הנסיעה שלכ בהתאם.

טיפול בכלב פומרניאן
כלב מחייך אחרי טיפול של ד''ר אלכס אפשטיין וטרינר בצפון

משלוח חיות מחמד לחו"ל

לכל מדינה יש תקנות יבוא ספציפיות עבור חיות מחמד, כולל תקופות הסגר, תיעוד ואישורי בריאות. בדקו היטב את דרישות הייבוא של מדינת היעד שלכם מבעוד מועד כדי להבטיח תאימות ולמנוע עיכובים או סיבוכים.

שירותי הובלת חיות מחמד מקצועיים עשויים לפשט ולהקל על התהליך כולו. לחברות אלו יש ניסיון ומומחיות בניווט בדרישות המורכבות והן יכולות להתמודד עם לוגיסטיקה, תיעוד ורווחה הכללית של חיות המחמד שלכם במהלך הנסיעה.
הקפידו להכין את החיה שלכם לקראת הנסיעה. תרגלו איתם בהדרגה כניסה ושהייה במתקן ההובלה, ודאו שמדובר בתא נוח ומוכר עבורן.

מאמרים נוספים

כתבו לנו ונחזיר לכם תשובה בהקדם

דילוג לתוכן